
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بسیار ساده به نظر می رسد. شما چند کلمه کلیدی را انتخاب می کنید ، و صفحه شما برای SEO بهینه شده است ، درست است؟
بسیاری از افراد اصول اساسی سئو را درک می کنند ، اما در دهه گذشته تغییرات زیادی تغییر کرده است.
SEO امروزی همان SEO نیست که ۱۰ سال پیش میدانستیم و عاشقش بودیم (یا از آن متنفر بودیم). و به همین دلیل است که SEO به تعریف و تعریف مجدد آن ادامه میدهد. این یک تعریف کوتاه از زیر ۱۰۰ کلمه است:

سئو چیست؟
سئو مخفف بهینهسازی موتور جستجو همان مقدار ثابت ماندهاست. این به تکنیکهایی که به رتبه وب سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو کمک میکنند اشاره میکند (SERPs). این باعث میشود وب سایت شما برای افرادی قابلمشاهده باشد که به دنبال راهحلهایی هستند که برند، محصول و یا سرویس شما میتواند از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل، Yahoo! و بینگ.
همان چیزی که باقی نمانده تکنیک هایی است که ما برای بهبود رتبه خود استفاده می کنیم. این همه ارتباطی با الگوریتم های جستجو دارد که این شرکت ها دائماً تغییر می دهند.
در اینجا چند سوال دیگر نیز در مورد این روش انتقادی مطرح شدهاست.
عیقتر نگاه کنید: چندین راه برای بهبود SEO صفحههای وب سایت وجود دارد. موتورهای جستجو به دنبال عناصری از جمله برچسبهای عنوان، کلمات کلیدی، برچسبهای تصویر، ساختار لینک داخلی و لینکهای ورودی هستند (همچنین به عنوان backlinks شناخته میشوند). و این فقط برای چند نفر است.
موتورهای جستجو همچنین به ساختار سایت و طراحی، رفتار بازدید کننده، و سایر عوامل خارجی و خارج از سایت نگاه میکنند تا مشخص کنند که سایت شما در جایگاه خود قرار دارد.
عمیقتر نگاه کنید: در بخش امروزی SEO، شما نمیتوانید به سادگی از کلمات کلیدی استفاده کنید تا به افرادی که در جستجوی شما هستند، برسید. در حقیقت، این امر به SEO به این دلیل آسیب میرساند که موتورهای جستجو آن را به عنوان “stuffing کلیدی” تشخیص میدهند یا عمل شامل کلمات کلیدی که به طور خاص برای موقعیت کلمه کلیدی کلمه کلیدی محسوب میشوند، نه پاسخ به سوال فرد.
این روزها شما باید از کلمات کلیدی خود در محتوای خود به روشی استفاده کنید که احساس غیر طبیعی یا اجباری نداشته باشد. یک عدد جادویی وجود ندارد.
همه چیز به طول کلیدواژه و مقاله شما بستگی دارد اما اگر احساس میکنید که این کار را میکنید، بهتر است آن را نادیده بگیرید و به طور طبیعی به نوشتن ادامه دهید.
به عمق بیشتری نگاه کنید: قبل از اینکه یک صفحه سایت جدید یا یک پست وبلاگ ایجاد کنید، احتمالا در مورد نحوه استفاده از کلمات کلیدی خود در پست خود فکر خواهید کرد. بسیار خوب است، اما نباید تنها تمرکز شما باشد – یا حتی تمرکز اصلی شما. هر زمان که محتوا را ایجاد میکنید، تمرکز شما باید روی هدف مخاطب شما باشد، نه اینکه چند بار میتواند یک کلیدواژه را شامل شود (چه دم دراز یا دم کوتاه)در محتوای شما باشد.
عمیقتر نگاه کنید: قبل از ایجاد صفحه جدید سایت یا پست وبلاگ ، احتمالاً در مورد چگونگی گنجاندن کلمات کلیدی خود در پست خود فکر خواهید کرد. این درست است ، اما نباید تنها تمرکز شما – یا حتی تمرکز اصلی شما باشد. هر زمان که محتوا ایجاد می کنید ، تمرکز شما باید به هدف مخاطبان شما باشد ، نه چند بار که می توانید یک کلمه کلیدی (چه دم بلند باشد و چه دم کوتاه) را در محتوای خود گنجانید.
این همان چیزی است که ۱۰ سال پیش بود – یک مشت تاکتیک که اگر آنها را استخدام کنید، به شما کمک میکند در موتورهای جستجو رتبه بهتری داشته باشید. این همان تاکتیکهایی است که ما اکنون از آن استفاده میکنیم. اگر شما به SEO یا یک دوره جدید هستید، ممکن است به آموزش رایگان SEO علاقه داشته باشید.
این مساله به ما بستگی دارد که بر روی روند تغییرات سریع در حال تغییر باقی بمانیم و به یاد داشته باشیم که در نهایت، هدف موتورهای جستجو، ارائه بهترین تجربه ممکن برای searchers کاربر نهایی آنها میباشد. اگر این هدف را در ذهن خود با استراتژی SEO حفظ کنید، خواهید دید که انتخابهای شما پرداخت میشوند، حتی اگر کاملا در تمام نکات دقیق الگوریتم جستجوی موتور جستجو قرار نداشته باشید.
بدون دیدگاه