خطرات لینک بیلدینگ

دسته‌بندی نشده

لینک‌های ورودی یک درخواست بسیار رایج برای سازمان‌ها و مشاوران است، و برخی روش‌ها برای رفتن به آن بسیار بهتر از دیگران هستند. چه بخواهید این کار را بکنید و چه می‌خواهید کسی را برای آن استخدام کنید، این ایده خوبی است که چند قانون وجود داشته باشد. در این روز جمعه، این Whiteboard Whiteboard پر از توصیه همیشه‌سبز است، راس جونز همه چیز را تجزیه و تحلیل می‌کند.

حالا، امروز می‌خواهم کمی بیشتر بر روی آژانس و سمت مشاور تمرکز کنم. اما یک رستوران قبل از شروع کار، برای هر کسی که در آنجا با استفاده از آژانس‌ها و یا کسی که به دنبال استفاده از یک مشاور برای ایجاد ارتباط است، تمام این ارائه را در سر دارد. زمانی که به آژانس‌ها توصیه می‌کنم، باید از آن به عنوان قوانین انگشت برای قضاوت درباره اینکه آیا می‌خواهید از یک آژانس در آینده استفاده کنید یا نه، استفاده کنید. پس اجازه بدهید از جا بپرم و به آنجا برویم.

چه من امروز در مورد آن صحبت خواهم کرد ساختن پیوند بی خطر است. بنابراین اکثریت قریب به اتفاق آژانس های خارج از کشور واقعاً می خواهند پیوندهای خوبی برای مشتریان خود فراهم کنند ، اما آنها فقط نمی دانند چگونه. بیایید اعتراف کنیم اکثر آژانس ها و مشاوران جستجوگرها لینک پیوند خود را انجام نمی دهند ، یا اگر این کار را انجام دهند ، این پست یا مهمان ارسال است یا شاید مکان های شناخته شده در مجلات محبوب یا وب سایت های آنلاین باشد که در آن می توانید لینک بگیرید. مانند لیست وجود دارد که چقدر می توانید مقاله ای را تهیه کنید ، خوب ، Forbes حتی دیگر حساب نمی کند زیرا پیوندهای آنها no-followed است ، اما این مربوط به آن است. این چیز خاصی نیست.

بنابراین امروز می خواهم از طریق این موضوع صحبت کنم که چگونه می توانید برای مشتریان خود پیوندهای واقعاً خوبی ایجاد کنید و چه چارچوبی واقعاً این است که شما باید به آن توجه کنید تا مطمئن شوید که از ریسک پذیری جلوگیری می کنید تا مشتریان شما بتوانند از این تصویر بیرون بیایند. یک پیوند لینک قوی تر و بدون اینکه واقعاً ریسک زیادی را بپذیرید.

هرگز پیوندی را حذف نکنید.

پس ما قصد داریم که با دو شعار و یا truisms برخورد کنیم. اولی هرگز پیوندی ایجاد نمی‌کند که نتوانید آن را حذف کنید. تا بعد از پنگوئن این کار را نکردم، اما فقط به ذهنم خطور کرد که این یک کابوس برای خلاص شدن از شر لینک‌ها است. حتی با انکار دست دادن، اغلب احساس می‌کند که تنها می‌توانید لینک را از وب به دست آورید. اکنون با SEO منفی به عنوان یک موضوع بالقوه، قطعا گوگل سعی دارد تا لینک‌ها را به عنوان مخالف جریمه کند، اما این قانون هنوز هم قوی است. هرگز پیوندی ایجاد نکنید که نمی‌توانید آن را حذف کنید.

اما چگونه این کار را می کنید؟ منظورم این است که شما لزوماً بر آن کنترل ندارید. خوب ، اول ، تفاوت بین لینک های درآمد و پیوندهای ساختمان وجود دارد. بنابراین اگر پیوندی از آنجا به دست بیاورید که کاری برای انجام آن انجام نداده اید ، فقط آن را بدست آورده اید زیرا مطالب عالی نوشتید ، نگران این موضوع نباشید. اما اگر واقعاً قصد دارید به طور فعال پیوند ساخت را ایجاد کنید ، باید این قانون را رعایت کنید ، و در واقع روشهای جالبی وجود دارد که ما می توانیم در مورد آن صحبت کنیم.

صفحات Canonical را بسوزانید

روش اول متدولوژی است که من آن را صفحات سوختگی معمولی می نامم. من مطمئن هستم که کمی تاریک به نظر می رسد. اما در واقع این فقط یک بیمه نامه در لینک های شما است. ایده این است که تمام ارزش محتوا و مقدار پیوند خود را در همان سطل قرار ندهید. اینجوری کار میکنه بیایید بگوییم که این مقاله یا این Whiteboard Friday در لینکهای پرخطر خطرات URL بالا رفته است و Moz تصمیم به ساختن لینک های ارتباطی مبتنی بر دسترسی دارد. خوب ، بنابراین من می توانم نسخه دیگری را ایجاد کنم ، بدون ایجاد ریسک-لینک سازی ، و سپس در پیوند خارج از من واقعاً درخواست می کنم که افراد به آن نسخه از صفحه پیوند دهند. آن صفحه یکسان خواهد بود و دارای برچسب متعارف است به طوری که باید تمام پیوندها به اصل برگردند.

اکنون ، من از شما نمی خواهم که هزار صفحه درگاه یا هر نوع آن را بسازید ، اما دلیل جدایی این است. بیایید بگوییم که شما به یکی از این وب مسترها دسترسی پیدا کرده اید و آنها مانند “این عالی هستند” ، و آنها آن را در یک پست وبلاگ پرتاب می کنند ، و آنچه آنها به شما نمی گویند این است ، “آره ، بله. ۱۰۰ وبلاگ دیگر در مزرعه پیوند من ، و من فقط قصد دارم این موضوع را منتشر کنم. ” اکنون یک تن از هرزنامه پیوند به صفحه نشان داده شده است. خوب ، شما نمی خواهید که به سایت خود اشاره کنید. شانس اینکه این مرد قصد دارد پیوند خود را از آن صدها نفر حذف کند ، اگر هزاران صفحه نباشد بسیار کم است. خوب ، بدترین سناریو در اینجا این است که شما این صفحه ، صفحه پیوند را گم کرده اید ، آن را رها می کنید و یکی از این صفحات سوختگی را ایجاد می کنید و ادامه می دهید.

یا اگر برعکس اتفاق بیفتد چه می شود؟ وقتی در واقع شما به دلیل همین محتوای عالی که تولید کرده اید و لینک سازی عالی را انجام داده اید شروع به رتبه بندی می کنید و شخصی ناراحت می شود و تصمیم می گیرد صفحه ای را که با یک تن از پیوندها رتبه بندی شده است اسپم کند ، ما این را همیشه در قانون مشاهده کردیم بخش ، که برای من تکان دهنده بود. شما فکر می کنید که هرگز یک وکیل را اسپم نمی کنید ، اما ظاهرا وکلا از وکیل دیگری نمی ترسند.

اما صرفنظر از آن ، کاری که ما در آن شرایط می توانستیم انجام دهیم این است که به سادگی از صفحه اصلی خلاص شویم و صفحه متعارف را که دارای تمام پیوندها است ، رها کنیم. بنابراین آنچه شما انجام داده اید این است که تخم های خود را به سبد های مختلف تقسیم کنید بدون اینکه در واقع پتانسیل رتبه بندی را از دست بدهید. بنابراین ما به این صفحات سوختگی متعارف می گوییم. اگر در این باره سؤالی دارید ، می توانم در نظرات بیشتر درباره آن صحبت کنم.

ارائه دهنده لینک خود را بشناسید

مورد دیگر که کاملاً آشکارا بدیهی است این است که شما باید ارائه دهنده لینک خود را بشناسید. اگر پیوندهای خود را از وب سایتی دریافت می کنید که می گوید بسته ۵۰ دلار برای آن و همینطور بسته را پرداخت می کنید و لینک های x را از این منابع در مرحله ۲ دریافت می کنید ، هرگز نمی توانید این لینک ها را پس از دریافت آنها حذف کنید مگر اینکه شما از چیزی مانند صفحه سوختگی معمولی استفاده می کنید. اما در مواردی که می خواهید پیوندهای خوبی را بدست آورید ، در واقع رابطه ای برقرار کنید که فرد بفهمد که در آینده شما نیاز به حذف این پیوند دارید. این به معنای از بین رفتن برخی لینک ها است ، اما در دراز مدت می تواند از شما و مشتریان محافظت کند.

اینجاست که نقطه فروش واقعاً قوی می شود. تصور کنید که شما در یک تماس مشتری ، تماس با فروش قرار دارید و شخصی به شما مراجعه می کند و می گوید ساختمان سازی را می خواهد. آنها قبلاً سوزانده شده اند. آنها می دانند پنالتی چیست؟ آنها می دانند که چه کسی است به کسی بگوید ، “من فقط نمی دانم چگونه آن را انجام دهم.”

خوب، چه می‌شود اگر شما بتوانید به آن‌ها بگویید، هی، ما می‌توانیم بسازیم برای شما و ما به کیفیت of که می‌توانیم به شما قول بدهیم اطمینان داریم، تضمین کنیم که می‌توانیم پیوندهایی که برای شما در عرض ۷ روز، ۱۴ روز، و هر عددی که برای انجام دادن تیم شما به کار می‌رود را حذف کنیم؟ این نوع سیاست بیمه که شما فقط بر روی محصول خود می‌گذارید، برای مشتریانی که نگران آسیب بالقوه ای هستند که پیوند ممکن است به ارمغان بیاورد، ارزش دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌بندی نشده
روژه تکنولوژی

شرکت ژیوان زیست فناوری روژه در سال ۱۳۹۲ با هدف تولید طیف وسیعی از کیت‌های زیست‌شناسی مولکولی فعالیت خود را آغاز کرد و با گذشت زمان، با رشد و بالندگی به یک سازمان بیوتکنولوژی جامع و موفق در ایران تبدیل شده است. گروه روژه در تمام مراحل، از تحقیق و …

لینک سازی داخلی
دسته‌بندی نشده
لینک‌های داخلی برای SEO: بهترین تجارب ۲۰۲۰

پیوندهای درونی یک عامل رتبه‌بندی قدرتمند هستند. نه به اندازه بک لینک‌ها قدرتمند است، اما ارزش تلاش شما را دارد. همانند بک لینک، لینک‌های داخلی می‌توانند عصاره پیوند را عبور دهند و به گوگل بگویید کدام صفحات از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. به عنوان یک مزیت دیگر، پیوندهای درونی به …