خطرات لینک بیلدینگ

دسته‌بندی نشده

لینک‌های ورودی یک درخواست بسیار رایج برای سازمان‌ها و مشاوران است، و برخی روش‌ها برای رفتن به آن بسیار بهتر از دیگران هستند. چه بخواهید این کار را بکنید و چه می‌خواهید کسی را برای آن استخدام کنید، این ایده خوبی است که چند قانون وجود داشته باشد. در این روز جمعه، این Whiteboard Whiteboard پر از توصیه همیشه‌سبز است، راس جونز همه چیز را تجزیه و تحلیل می‌کند.

حالا، امروز می‌خواهم کمی بیشتر بر روی آژانس و سمت مشاور تمرکز کنم. اما یک رستوران قبل از شروع کار، برای هر کسی که در آنجا با استفاده از آژانس‌ها و یا کسی که به دنبال استفاده از یک مشاور برای ایجاد ارتباط است، تمام این ارائه را در سر دارد. زمانی که به آژانس‌ها توصیه می‌کنم، باید از آن به عنوان قوانین انگشت برای قضاوت درباره اینکه آیا می‌خواهید از یک آژانس در آینده استفاده کنید یا نه، استفاده کنید. پس اجازه بدهید از جا بپرم و به آنجا برویم.

چه من امروز در مورد آن صحبت خواهم کرد ساختن پیوند بی خطر است. بنابراین اکثریت قریب به اتفاق آژانس های خارج از کشور واقعاً می خواهند پیوندهای خوبی برای مشتریان خود فراهم کنند ، اما آنها فقط نمی دانند چگونه. بیایید اعتراف کنیم اکثر آژانس ها و مشاوران جستجوگرها لینک پیوند خود را انجام نمی دهند ، یا اگر این کار را انجام دهند ، این پست یا مهمان ارسال است یا شاید مکان های شناخته شده در مجلات محبوب یا وب سایت های آنلاین باشد که در آن می توانید لینک بگیرید. مانند لیست وجود دارد که چقدر می توانید مقاله ای را تهیه کنید ، خوب ، Forbes حتی دیگر حساب نمی کند زیرا پیوندهای آنها no-followed است ، اما این مربوط به آن است. این چیز خاصی نیست.

بنابراین امروز می خواهم از طریق این موضوع صحبت کنم که چگونه می توانید برای مشتریان خود پیوندهای واقعاً خوبی ایجاد کنید و چه چارچوبی واقعاً این است که شما باید به آن توجه کنید تا مطمئن شوید که از ریسک پذیری جلوگیری می کنید تا مشتریان شما بتوانند از این تصویر بیرون بیایند. یک پیوند لینک قوی تر و بدون اینکه واقعاً ریسک زیادی را بپذیرید.

هرگز پیوندی را حذف نکنید.

پس ما قصد داریم که با دو شعار و یا truisms برخورد کنیم. اولی هرگز پیوندی ایجاد نمی‌کند که نتوانید آن را حذف کنید. تا بعد از پنگوئن این کار را نکردم، اما فقط به ذهنم خطور کرد که این یک کابوس برای خلاص شدن از شر لینک‌ها است. حتی با انکار دست دادن، اغلب احساس می‌کند که تنها می‌توانید لینک را از وب به دست آورید. اکنون با SEO منفی به عنوان یک موضوع بالقوه، قطعا گوگل سعی دارد تا لینک‌ها را به عنوان مخالف جریمه کند، اما این قانون هنوز هم قوی است. هرگز پیوندی ایجاد نکنید که نمی‌توانید آن را حذف کنید.

اما چگونه این کار را می کنید؟ منظورم این است که شما لزوماً بر آن کنترل ندارید. خوب ، اول ، تفاوت بین لینک های درآمد و پیوندهای ساختمان وجود دارد. بنابراین اگر پیوندی از آنجا به دست بیاورید که کاری برای انجام آن انجام نداده اید ، فقط آن را بدست آورده اید زیرا مطالب عالی نوشتید ، نگران این موضوع نباشید. اما اگر واقعاً قصد دارید به طور فعال پیوند ساخت را ایجاد کنید ، باید این قانون را رعایت کنید ، و در واقع روشهای جالبی وجود دارد که ما می توانیم در مورد آن صحبت کنیم.

صفح