لینک‌های داخلی برای SEO: بهترین تجارب ۲۰۲۰

لینک سازی داخلی
دسته‌بندی نشده

پیوندهای درونی یک عامل رتبه‌بندی قدرتمند هستند. نه به اندازه بک لینک‌ها قدرتمند است، اما ارزش تلاش شما را دارد. همانند بک لینک، لینک‌های داخلی می‌توانند عصاره پیوند را عبور دهند و به گوگل بگویید کدام صفحات از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. به عنوان یک مزیت دیگر، پیوندهای درونی به تجربه کاربر بهتر، نرخ تبدیل بالاتر و یک وب سایت کارآمدتر کمک می‌کنند. زمانی که به درستی اجرا شود، ارتباط داخلی یک راه قانونی برای بهبود رتبه و عملکرد وب سایت شما به طور کلی است.

پیوندهای درونی چیست؟

یک لینک داخلی منجر به صفحه‌ای در همان وب سایت می‌شود، که مخالف یک لینک خارجی است، که منجر به صفحه‌ای در یک وب سایت دیگر می‌شود. بیشتر اتصالات داخلی برای جهت‌یابی استفاده می‌شوند، اما چندین روش برای استفاده از لینک‌های داخلی برای اهداف بهینه‌سازی جستجو وجود دارد.

نقش پیوندهای داخلی در سئو سایت چیست؟

ارزشمندترین ویژگی لینک‌های داخلی این است که آن‌ها می‌توانند آب‌میوه را رد کنند – آن‌ها می‌توانند به گوگل بگویند که صفحات وب سایت تان مهم‌تر هستند. اکنون لینک‌های داخلی تقریبا به اندازه backlinks نزدیک نمی‌شوند و آن‌ها دقیقا اقتدار وب سایت شما را افزایش نمی‌دهند، اما می‌توانند به شما کمک کنند که برخی از صفحات شما را در جستجو به جلو ببرید.

برای مثال، بیایید بگوییم که وب سایتی دارید که دوچرخه می‌فروشد. و از آنجا که تناسب دوچرخه بسیار مهم است، هر یک از صفحات محصول شما به یک راهنما در مورد نحوه تناسب مناسب یک دوچرخه متصل است. گوگل با لینک‌های متعدد اشاره به راهنما ممکن است این صفحه را مهم‌تر از بقیه در نظر بگیرد. در این نقطه، شما می‌توانید از راهنما برای ارتباط با برخی از صفحات جدیدتر استفاده کنید، برخی از آن‌ها را بر روی آن‌ها بگذارید و شاید حتی رتبه‌بندی‌ها را بالا ببرید.

به غیر از آن، ارتباط داخلی عمدتا برای هدایت وب سایت استفاده می‌شود و ساختار وب سایت آسان را حفظ می‌کند. در حالی که این در درجه اول یک مزیت تجربه کاربر است، ساختار وب سایت منطقی نیز بر روی بودجه سینه‌خیز حرکت می‌کند و به موتورهای جستجو اجازه می‌دهد تا صفحات بیشتری برای هر بازدید فهرست کنند.

برای مقابله با ایجاد ارتباط داخلی به برخی از ابزارهای SEO برای صرفه‌جویی در زمان و رسیدن به نتایج بهتر نیاز خواهید داشت. دقت کنید که آن‌ها را آماده کنید:

بهترین تجارب مربوط به ارتباط درونی

ما در مورد برخی از استراتژی‌های ارتباطی داخلی پیشرفته در یک دقیقه بحث خواهیم کرد، اما قبل از آن، بگذارید اطمینان حاصل کنیم که اصول اولیه را درست انجام داده‌اید. اینها هفت چیزهایی هستند که باید در ساختار لینک داخلی سایت شما وجود داشته باشند.

۱. یک ساختار وب سایت سطحی داشته باشید.

هنگامی که هر صفحه را می توان در سه کلیک از صفحه اصلی به دست آورد، یک تمرین خوب در نظر گرفته می‌شود. این روزها، کاربران بسیار خواستار زمانی هستند که به سرعت وب سایت، از جمله زمان بار صفحه و زمان مورد نیاز برای انجام اقدامات مشخص، می‌رسد. اگر یک وب سایت مشابه با صفحات داخلی خوب سازمان‌یافته و کارآمد وجود داشته باشد، چرا باید به خود زحمت داد تا ده‌ها لینک دیگر به دست آورد؟ بنابراین، کاهش تعداد کلیک برای رسیدن به صفحات فرود مهم و حفظ ساختار وب سایت سطحی ضروری است:

برای چک کردن عمق کلیک صفحات داخلی، راه‌اندازی حسابرس website، جهش به صفحات وب سایت >، و مرتب‌سازی نشانی‌های اینترنتی با کلیک روی عمق. ابزار تجزیه و تحلیل به شما نشان می‌دهد که چند کلیک برای رسیدن به هر نشانی اینترنتی داده‌شده و اینکه آیا هر کدام از آن‌ها باید به سطح نزدیک‌تر شوند را به شما نشان خواهد داد.

۲. دقت کنید که تمام صفحات مهم به هم متصل شوند.

این روزها موتورهای جستجو به both و لینک‌ها تکیه می‌کنند تا صفحات وب را کشف کنند. این به این معنی است که حتی unlinked یا صفحات به اصطلاح یتیم را می توان با موتورهای جستجو یافت زیرا این صفحات در فهرست زیر فهرست شده‌اند. اما یافتن صفحات تنها در این وب سایت غیر ممکن است. چنین صفحاتی عملا برای کاربران وجود ندارد. این ایده خوبی است که از شر صفحات یتیم خلاص شوید – یا آن‌ها را حذف کنید یا از صفحات دیگر به آن‌ها لینک بدهید.

نکته: صفحات فرود که برای فعالیت‌های کلیک به ازای هر کلیک ایجاد می‌شوند، استثنا هستند. آن‌ها اغلب به عنوان یک وب سایت مستقل عمل می‌کنند که از محتوای وب سایت اصلی مرتبط نیستند و معمولا از نمایه‌سازی منع می‌شوند.

شما می‌توانید از حسابرس وب سایت برای پیدا کردن صفحات تنها در وب سایت خود استفاده کنید. برای انجام این کار، به صفحه Pages صفحه مراجعه کنید، روی پروژه Rebuild کلیک کرده، و دیالوگ باکس Show گزینه‌های متخصص را بررسی کنید. در دیالوگ باکس، به دنبال صفحات یتیم بگردید، و طبق معمول به مراحل بعدی بروید.

منبع؛ link-assistant

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌بندی نشده
روژه تکنولوژی

شرکت ژیوان زیست فناوری روژه در سال ۱۳۹۲ با هدف تولید طیف وسیعی از کیت‌های زیست‌شناسی مولکولی فعالیت خود را آغاز کرد و با گذشت زمان، با رشد و بالندگی به یک سازمان بیوتکنولوژی جامع و موفق در ایران تبدیل شده است. گروه روژه در تمام مراحل، از تحقیق و …

دسته‌بندی نشده
خطرات لینک بیلدینگ

لینک‌های ورودی یک درخواست بسیار رایج برای سازمان‌ها و مشاوران است، و برخی روش‌ها برای رفتن به آن بسیار بهتر از دیگران هستند. چه بخواهید این کار را بکنید و چه می‌خواهید کسی را برای آن استخدام کنید، این ایده خوبی است که چند قانون وجود داشته باشد. در این …