دسته‌بندی نشده

۹ مهارت که هر طراح وب سایت می‌بایست یاد داشته باشد.

طراح وب. آیا این فقط ما هستیم، یا این که حلقه خوبی برای آن دارد؟ و تنها یک طراحی سایت عنوان جذاب نیست – طراحی وب سایت می‌تواند منجر به یک شغل هیجان‌انگیز و جذاب، به خصوص برای حل‌کننده مشکلات خلاقانه مانند شما شود

اما تنها ایده شروع در طراحی سایت می‌تواند سخت باشد. شاید شما در خفا فکر می‌کنید: طراحان وب چه می‌کنند؟ یا شاید حتی: طراحی وب سایت چیست؟ (بله، ما هم در یک نقطه بودیم!)

همانطور که در نظر بگیرید آیا طراحی وب یک مسیر شغلی درست برای شما است، شما به پاسخ به سوالات بزرگ نیاز دارید: شما واقعا به چه چیزی نیاز دارید؟ آیا شما باید یاد بگیرید که کد را یاد بگیرید؟ به چه ابزار نیاز دارید؟ مدیریت مشتریان چطور است؟

نگران نباش! شروع به طراحی وب سایت‌ها از آنچه تصور می‌کنید آسان‌تر است. فقط با این مهارت‌ها و مهارت‌های طراحی دیداری شروع کنید و به زودی در مسیر خود خواهید بود

(Psst)شما می‌توانید همه مهارت‌هایی که در زیر در برنامه “نقشه نقشه‌ای” Web “Skillcrush” فهرست شده‌اند را یاد بگیرید، برنامه‌ای کاملا آنلاین که برای گرفتن شما از صفر به طراح وب در عرض سه ماه طراحی شده‌است. ما همچنین یک برنامه Designer تصویری داریم که همه چیز از نظریه رنگ و تایپوگرافی برای تبدیل شدن به یک استاد فتوشاپ را پوشش می‌دهد. این یک مسیر دیجیتالی کامل برای انواع خلاق است).

چگونه طراحی سایت را یاد بگیریم

اول، بیایید به جنبه تکنیکی تبدیل شدن به یک طراح وب برویم. همه آن واژه‌های اختصاری و واژه‌های غریب می‌توانند ترسناک به نظر آیند، اما در واقع بسیار ساده هستند (و فوق‌العاده)!) زمانی که شما آن‌ها را می‌شناسید.

۱. طراحی ویژوال

ممکن است بدیهی به نظر برسد که شما به دانش طراحی نیاز دارید تا یک طراح وب باشید، اما طراحی دیداری بر روی محصولات دیجیتال تمرکز دارد، بنابراین ممکن است متفاوت از چیزی باشد که انتظار دارید. در این حالت، اصول طراحی چیزی هستند که ظاهر و احساس یک سایت را مشخص می‌کنند. آن‌ها می‌توانند از نسبت‌های مختلف به تایپوگرافی، برای سیستم‌های شبکه‌ای، تا تیوری رنگ فاصله بگیرند. به عبارت دیگر: طراحی دیداری شانس شما برای کاوش در ایجاد بورد روحیه و سلسله‌مراتب تایپ و آزمایش با فونت های وب و پالت‌های رنگی است.

۲. تجربه کاربری UX

این کلمات اختصاری مسخره! UX تجربه کاربر یا اینکه چگونه مردم احساس می‌کنند (آرام، نا امید و غیره)وقتی از یک وب سایت استفاده می‌کنند. مهم‌تر از همه این است که UX به طراحی‌های شما از دیدگاه کاربر نزدیک می‌شود – چگونه می‌توانید یک وب سایت را طراحی کنید که به آن‌ها کمک می‌کند دقیقا همان چیزی را که نیاز دارند، به دست آورند؟

برای انجام این کار ، شما در مورد کاربران خود تحقیق خواهید کرد و “پرسونا” (پروفایل کاربران ایده آل خیالی) ایجاد خواهید کرد. شما می توانید صفحات و مطالب خود را با یک نقشه سایت جدا کنید. شما مسیری را که کاربران در سایت شما در جریانهای کاربر طی می کنند ، خواهید فهمید. (به عنوان مثال ، آیا آنها همیشه مستقیماً از طریق شبکه های اجتماعی کلیک می کنند؟ یا اینکه آنها فقط به دنبال اطلاعات تماس هستند؟) و شما می توانید قاب های سیم برای ساختن قسمت های اصلی هر صفحه وب بسازید. همه این مولفه ها برای تمرین طراحی تجربه کاربر ضروری هستند.

۳. نرم افزار طراحی

مانند هر craftsperson، برای انجام کار خود به ابزار درست نیاز دارید. دانستن روش شما در اطراف استانداردهای صنعت در هر مورد و در بسیاری از موارد مفید خواهد بود. در حالی که طراحی یک وب سایت می‌تواند درست در یک مرورگر وب انجام شود، ابزارهایی مثل Adobe Photoshop، Illustrator و Sketch پروژه‌هایی هستند که تقریبا تمام طراحان از بخش‌های مهم کارشان مثل ایجاد mockups، طراحی دارایی‌ها (فکر کردن در مورد لوگو و تصاویر)، و البته اصلاح و ارتقا عکس استفاده می‌کنند. شما باید یاد بگیرید چطور از آن‌ها استفاده کنید (اگر چه، اگر شما تازه شروع به کار کردید، در نظر بگیرید که چند جایگزین دیگر از فتوشاپ آزاد کنید)

۴. HTML

ممکن است تصور کنید که طراح وب باید بداند چگونه کد را کد کند. اما امروزه این یک مهارت مورد انتظار برای اکثر مشاغل طراحی است. HTML نماد زبان نشان‌گذاری HyperText است که به زبان برنامه‌نویسی برای قرار دادن محتوا بر روی صفحه وب و دادن ساختار آن استفاده می‌شود. این به این معنی است که شما یک مشت کلمات را به تی‌تر، مقالات و فوترها تبدیل می‌کنید. و همچنین نحوه دریافت محتوای “خنک” مثل عکس، ویدئو، و گرافیک در یک وب سایت

۵. CSS

و سپس شریک HTML ، CSS یا Cascading Style Sheets وجود دارد. CSS کدی است که به مرورگرها می گوید چگونه HTML را برای یک صفحه وب قالب بندی و سبک کنند. به عبارت دیگر ، این چیزی است که باعث می شود همه متن و سایر مطالب خوب به نظر برسند. با CSS می توانید رنگ ها را تنظیم کنید ، فونت ها را تغییر دهید ، یا یک زمینه خیره کننده اضافه کنید – و موارد دیگر! اینجا جایی است که واقعاً چشم شما برای طراحی می درخشد و چگونه می توانید مهر خلاقیت خود را بر روی هر سایتی که ایجاد می کنید قرار دهید.

جاوا اسکریپت

در حالی که می‌توانید طرح‌های خود را با استفاده از HTML و CSS درست کنید، اگر می‌توانید از جاوا اسکریپت استفاده کنید، پای عظیمی در مقابل رقابت خواهید داشت. جاوا اسکریپت به شما این اجازه را می‌دهد که مولفه‌های استاتیک در سایت خود را داشته باشید و آن‌ها را تعاملی کنید – فکر کنید که تویی‌تر به طور اتوماتیک به روز رسانی شده، وب سایت‌هایی که زمانی که شما وارد سیستم می‌شوید، sliders تصویر و غیره متفاوت به نظر می‌رسند.

مهارت‌های نرم (یا سلاح‌های سری که هر طراح وب به آن نیاز دارد)

حالا که طراحی و قطعات تکنولوژی را دارید، تنها باید برخی از مدیریت را به خود اضافه کنید تا خودتان را در کار طراحی وب سازمان دهی و کارآمد نگه دارید. اینها مهارت‌هایی هستند که بیشتر طراحان وب به آن‌ها سوگند یاد می‌کنند، پس با یاد گرفتن آن‌ها در حال حاضر و نه بعد از آن، کمی وقت صرف کنید.

۱. مدیریت زمان

چه شما به طراحی وب علاقه‌مند هستید تا مستقل بروید و یا برای یک شرکت کار کنید، باید در بالای برنامه خود بمانید و پروژه‌های شما یک طراح وب برجسته باشند. این می‌تواند به معنی پیدا کردن برنامه‌های بهره‌وری مانند لیست‌های کاری یا تقویم‌های پروژه باشد، به خصوص اگر در یک سازمان بزرگ هستید، ابزارهای ردیابی پروژه مانند Trello یا سایت JIRA را یاد بگیرید. ابزار هر چه که باشد، تسلط بر هنر اولویت‌بندی و پی‌گیری اثرتان برای موفقیت شما ضروری خواهد بود (و عقل!) در دنیای پر مشغله طراحی سایت.

۲. تبادل

ماندن در تماس و رسیدن به نقطه شما نیز باید برای یک طراح، مهارت داشته باشد. شما نمی‌توانید از ایجاد وب سایت بدون داشتن ارتباط عالی امرار معاش کنید. شما باید مشتریان خود را تا به روز در زمینه پیشرفت پروژه‌های خود به اضافه ایده‌های تبلیغ و توضیح creations نگه دارید. شما حتی ممکن است برای انجام برخی کارها یا ویرایش در سایت‌ها فراخوانده شوید، به خصوص اگر شما یک مغازه شخصی (wo)خودتان را اداره کنید. بنابراین به نوشتن خود و مهارت‌های ارائه خود ادامه دهید و مطمئن شوید که نقطه نظرات خود را در هر وضعیتی می‌گیرید.

۳. سئو / دیجیتال مارکتینگ / شبکه‌های اجتماعی

سئو سایت در سئو، دیجیتال مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی ممکن است به نظر کار سختی برسد . اما، از آنجا که اینترنت راهی است که بسیاری از شرکت‌ها امروز می‌فروشند و از آن جا که شما نیاز دارید که استعدادهای طراح وب خود را به فروش برسانید (هنگامی که شما به دنبال یک شغل و یا یک مشتری آزاد هستید)، باید سر خود را نیز به دور آن‌ها ببندید. حتی دانستن اصول اولیه هر یک از آن‌ها و نگه داشتن آن‌ها در ذهن هم برای مشتری و هم برای سایت خود، راه طولانی در سفر طراح وب شما به دست خواهد آورد.

۴. بیزینس‌ها / مدیریت مشتری

و، به عنوان یک کارمند و یا به عنوان یک کارمند آزاد، درک خط پایین به شما کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید که شرکت شما سودآور و پایدار است. شما مجبور نیستید برای MBA خود برگردید، اما باید یک ایده در مورد اهداف و امور مالی کارفرمای خود و یا کسب‌وکار خود داشته باشید تا بتوانید از آن‌ها برای هدایت اثرتان استفاده کنید. و اگر شما به طور مستقیم برای مشتریان در حال طراحی هستید، باید برنامه‌ای داشته باشید تا مطمئن شوید که جریان پول نقد و انباشته‌شده پروژه هم در کوتاه‌مدت و هم بلند مدت قابل‌انجام هستند.

منبع: skillcrush

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا