دسته‌بندی نشده

معرفی وب سایت اتاقک

برنامه سفر بدون اقامتگاهی مشخص کمی دردسرساز خواهد بود. اولین کاری که در هر سفر می‌بایست برنامه ریزی کرد اجاره ویلا یا اقامتگاه است.

در دهه‌های گذشته اجاره ویلا یا هتل به صورت سنتی انجام می‌پذیرفت و افراد برای گرفتن این اقامتگاه‌ها با مشکلات ریز و درشت مواجه می‌شدند اما با سراسری شدن اینترنت در ایران هتل‌ها اولین مکان‌هایی بودند که به مشتریان سرویس دهی آنلاین را ارائه می‌کردند اما مشکل بزرگ این بود که مناسب بودن یا نبودن هتل را می‌بایست از افراد دیگر جویا می‌شدیم و مشکل بزرگ‌تر این بود که تمام افراد توانایی پرداخت اجاره هتل‌ها را نداشتند.

در این میان بود که وب سایت‌های واسطی راه اندازی و تاسیس شدند که با ارائه خدمات و سرویس دهی مناسبشان این مشکلات را برای افراد برطرف کردند.

اتاقک هم یکی از سرویس دهندگان آنلاین اجاره ویلا و سوئیت در ایران است که در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. این وب سایت در حال حاضر در بیش از ۲۵۰ شهر و روستا اقامتگاه فعال دارد.

وجود چنین سرویس هایی باعث اشتغال زایی هزاران نفر در سراسر ایران شده است و افراد می‌توانند به راحتی سوئیت‌ها، ویلا‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی خودشان را با استفاده از این سرویس اجاره دهند.

اتاقک علاوه بر وب سایت برای کاربران اندرویدی هم اپلیکیشنی مجزا دارد تا استفاده از خدمات برای کاربران راحت‌تر از گذشته باشد.

خدماتی که وب سایت اتاقک ارائه می‌دهد

با توجه به همه گیری بیماری کرونا افراد از بیم بیماری سعی می‌کنند مکان‌هایی که کاملا بهداشتی است را اجاره کنند، در همین راستا این وب سایت اقامتگاه‌هایی که نظافت و محیطی کاملا بهداشتی را ارائه می‌دهند را با نشان وارهایی نشان داده است.

این مکان ها از لحاظ بهداشتی و نظافت کاملا بهداشتی بوده و قبل از ورود میهمان برای مقابله با کرونا کاملا ضد عفونی می‌شوند.

سرویس پرایم

این سرویس که به تازگی به خدمات اتاقک اضافه شده است شامل ویژگی‌های زیر است.

  • ارائه بسته های بهداشتی سپید
  • رزرو به صرفه همراه با تخفیف های متنوع
  • آنی بودن رزرو اقامتگاه
  • اقامتگاه های منتخب و گلچین شده
  • بازگشت مبلغی از رزرو به کیف پول

شما با اجاره این نوع سرویس ها می‌توانید خدمات ویژه‌ای که در بالا ذکر شد را دریافت کنید.

نتیجه گیری

اتاقک از مجوزهای بند ب میراث فرهنگی، نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال، تاییدیه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و عضو اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی برخوردار است.

این سرویس اجاره آنلاین اقامتگاه با توجه به سابقه‌، تنوع اقامتگاه ‌ها می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های اجاره سوئیت و ویلا برای کاربران باشد.

در آخر برخی از مکان‌های پرطرفدار وب سایت اتاقک را معرفی می‌کنیم.

  • اجاره ویلا شمال
  • اجاره ویلا کیش
  • اجاره سوئیت مشهد
  • اجاره ویلا اطراف تهران
  • اجاره اتاق تهران

برای اجاره سوئیت، اقامتگاه یا ویلا می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.https://www.otaghak.com/

اگر شما هم از سرویس های اتاقک استفاده کرده اید خوشحال می‌شویم که نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا