دسته‌بندی نشده

میکروفایبر چیست و چرا مفید است؟

شاید قبلاً در مورد میکروفیبر چیزهایی شنیده باشید ، اما احتمالاً زاطلاعات دقیقی از آن ندارید. شاید ندانسته باشید که دارای ویژگی های چشمگیری است که از آن برای تمیز کردن ، لباس های ورزشی و مبلمان استفاده می‌شود.

هشدار منصفانه ، اطلاعات زیر ممکن است شما را به سمت خرید پارچه های میکروفیبر سوق دهد.

میکروفایبر از چه ساخته شده است؟

میکروفایبر یک فیبر مصنوعی است که از پلی استر و پلی آمید تشکیل شده است. پلی استر در واقع نوعی پلاستیک است و پلی آمید نامی فانتزی برای نایلون است.

الیاف به رشته های بسیار ریزی تقسیم شده اند که متخلخل بوده و به سرعت خشک می شوند. پلی استر ساختار یک حوله را فراهم می کند ، در حالی که پلی آمید باعث افزایش تراکم و جذب می شود.

میکروفایبر ماده ای با دوام ، نرم و جاذب است که آن را برای استفاده های مختلفی استفاده می شود. به دلیل نحوه ساخت آن ، میکروفایبر برای تمیز کردن ، پوشاک ، مبلمان و حتی وسایل ورزشی عملکرپ بسیار خوبی دارد.

پارچه میکروفایبر برای چه مواردی استفاده می‌شود.

پارچه میکروفایبر انواع مختلفی دارند که با توجه به ضخامت آنها تعریف می شود. از ظرفشویی گرفته تا صاف کردن عینک لک دار ، هر کدام بسته به ضخامت خود کاربرد متفاوتی را ارائه می دهند.

پارچه Lightweight

ویژگی: بسیار نازک ، نرم و بادوام است

مناسب برای: از بین بردن آلودگی و روغن از سطوح صاف مانند شیشه ، عینک یا صفحه تلفن.

پارچه‌های Medium Weight

ویژگی: رایج ترین نوع پارچه میکروفایبر ، مناسب برای حوله

مناسب برای: تمیز کردن و تمیز کردن اهداف عمومی برای چرم ، پلاستیک ، سنگ یا چوب

پارچه مخمل

ویژگی: احساسی شبیه پتو پشم گوسفند ، الیاف بلندتر و کرکی تر هستند.

مناسب برای: پاک کردن موم و پولیش و ظروف شیشه ای باف کردن

میکرو شنیل

ویژگی: الیاف ضخیم کوتاه

مناسب برای: خشک کردن ، پاک کردن آب ، خشک کردن ظروف

پارچه Waffle Weave

ویژگی: پترن Waffle Weave

مناسب برای: گردگیری، شتشو با صابون

پارچه مایکروفایبر چگونه کار می‌کند؟

اکنون که در مورد انواع مختلف میکروفیبر اطلاعات دارید ، درک نحوه کار آن بسیار مهم است. اگر به یک پارچه میکروفایبر دقت کنید ، متوجه خواهید شد که رشته ها ستاره مانند هستند زیرا نخ‌های فیبر شکافته شده و باعث شعله ور شدن آنها می شود. در یک اینچ مربع پارچه ، می تواند تا ۳۰۰۰۰۰ رشته الیاف وجود داشته باشد.

هر رشته مانند قلاب عمل می کند که رطوبت ، آلودگی و حتی باکتری ها را از بین می برد

برای نظافت میکروفایبر یا پنبه؟

هنگام استفاده از پارچه برای پاک کردن یا خشک کردن ظروف ، دستمال میکروفایبر را روی یک حوله پنبه ای قرار دهید. الیاف روی پارچه نخی دقیقاً مانند دایره هستند و تمایل دارند فقط به اطراف خاک و مایع فشار بیاورند ، در حالی که الیاف شکافته شده روی پارچه میکروفیبر آن را جذب می کنند.

پارچه میکروفایبر چقدر می‌تواند جذب کننده باشد؟

یک پارچه میکروفیبر می تواند تا هفت برابر وزن خود مایعات را جذب کند . اگر در حال خشک کردن ظروف یا پاک کردن وسیله نقلیه خود هستید ، دیگر نگران نخواهید بود که بخواهید با یک پارچه خیس شده خشک کنید.

در هنگام استفاده از محلول های تمیز کننده ، قدرت جذب نیز کمک می کند. مجبورید از کالای کمتری استفاده کنید زیرا بهتر از پارچه نخی معمولی روی میکروفایبر می ماند.

منبع: qualitylogoproducts

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا